Aplikace CannyApp pomáhá freelancerům i menším firmám efektivněji podnikat. Přečtěte si její příběh!

Aplikace CannyApp je navržena tak, aby živnostníkům a firmám maximálně usnadnila podnikání. Vytvořili ji mladí vývojáři ve skromných startupových poměrech nejprve vlastně hlavně sami pro sebe, aby jim pomohla:

  • spojit funkce různých aplikací do jedné
  • zkrátit čas strávený administrativou a plánováním
  • získat rychlý přehled o vlastním podnikání a financích
  • zefektivnit organizaci úkolů a komunikaci s kolegy i klienty
  • a se spoustou dalších věcí, které se sem už ani nevejdou :)

  • Faktury

  • Harmonogram

  • Kalendář

  • Nastavení

  • Poznámky

  • Pravidelná faktura

  • Pravidelné zadání

  • Zadání


Honza

Jak CannyApp přišla na svět

"To jsme takhle jednou hodili na hromadu všechno, co nás v byznyse zdržovalo, otravovalo a brzdilo. Následně jsme si napsali aplikaci, která by nám tyhle ubíjející věci pomohla vyřešit. Pak jsme začali apku používat - a co se stalo? Najednou nám šlo podnikání daleko lépe od ruky, měli jsme mnohem víc času a byli mnohem méně ve stresu."
Jan Karel, vývojář




Karel

"V podnikání jsem od počátku hojně využíval různé elektronické nástroje. Jednu aplikaci pro fakturaci, druhou na vytváření to do listů, třetí na měření odpracovaného času atd. Byli to super pomocníci, ale jedna věc mi vadila. Bylo jich moc. Žádná z těch aplikací neuměla všechno naráz. Musel bych sáhnout po některém z CRM systémů, které mi ale coby freelancerovi připadaly zbytečně složité, omezující a drahé.

Proto jsme se v našem týmu rozhodli vytvořit aplikaci, která by lidem jako my, tedy profesionálům na volné noze, pomohla s organizací, přehledem a kontrolou podnikání. Cílem bylo mít vše potřebné na jednom místě, dostupné přes internet odkudkoli na světě a za měsíční poplatek, který nezatíží peněženku."
Karel Buček, vývojář

Přečtěte si hodnoty, na kterých jsme vybudovali CannyApp


Počátky CannyApp už znáte. Týmu developerů se zdálo, že to jsou docela dobré výsledky na jednu jednoduchou aplikaci, a rozhodli se ji poskytnout také dalším podnikatelům. A to je přesně ta chvíle, kdy do našeho příběhu vstupujete vy. Přečtěte si, co všechno CannyApp umí, anebo si ji rovnou vyzkoušejte. Na měsíc ji dostanete zadarmo!

VYZKOUŠEJTE CANNYAPP
na jeden měsíc ZDARMA!

9 způsobů, jimiž vám CannyApp pomůže v podnikání na volné noze


na jednom místě

  • 1. Přehled - Základní data z vašeho podnikání se zobrazují v přehledu na úvodní stránce aplikace.
  • 2. Zadání - Tady si vytváříte a spravujete úkoly pro sebe i své kolegy.
  • 3. Harmonogramy - Přehled termínů, deadlinů, milníků pro efektivní plánování.
  • 4. Pracovní výkazy - Během okamžiku získáte přehled odvedené práce i podklad pro fakturu.
  • 5. Fakturace - Obrovskou rychlostí vyfakturujte práci klientům a získáte rychlý přehled příjmů i klientů, kteří nezaplatili.
  • 6. Rychlé poznámky - Potřebujete zaznamenat okamžitý nápad nebo důležitou poznámku k zadání? Není problém!
  • 7. Klienti - Databáze klientů slouží k vystavování faktur i k ukládání důležitých informací včetně finanční bilance.
  • 8. Kalendář - Klasický nástroj k organizaci času umožňující synchronizaci s Google kalendářem.
  • 9. Koš - V koši se zbavíte zbytečných dat. Omylem odstraněné informace ale můžete samozřejmě zase snadno obnovit.

CannyApp neposkytuje pouze těchto 9 funkcí. CannyApp Vám umožní také posílat e-maily, exportovat data, provádět pravidelné akce a mnoho dalšího. Přitom se ke všem funkcím snadno dostanete i ze svého mobilu, zatímco vaše data zůstanou v absolutním bezpečí. Tuhle apku zkrátka musíte vyzkoušet!

VYZKOUŠEJTE CANNYAPP
na jeden měsíc ZDARMA!